Veelgestelde vragen

Wat is de kostprijs?

De kostprijs van een product zijn de totale kosten die wij moeten betalen om het product in huis te krijgen. De kostprijs bestaat uit de inkoopprijs plus een klein percentage ter dekking van de verzendkosten (naar ons toe), het inkooprisico (voor het geval een product bij een bepaalde groothandel niet meer voorradig is en bij een ander voor meer geld gekocht moet worden), het valutarisico en de kosten van retourzendingen.

Hoe kan ik opzeggen?
U kunt opzeggen door in te loggen op uw account en daar uw abonnement op te zeggen. U kunt ook een email sturen naar klantenservice@beautyvault.nl. Let op! U kunt niet telefonisch opzeggen.

Wanneer kan ik opzeggen?
U kunt op elk gewenst moment opzeggen. Er is geen opzegtermijn. Let op! Wanneer u opzegt op of na de verlengingsdatum dan dient u de lopende maand te betalen. Indien u tijdens de eerste maand opzegt betaalt u dus helemaal niets (1 eurocent om precies te zijn.

Hoe werkt het?
Bij ons wordt u niet automatisch lid “gemaakt”, maar moet u er zelf voor kiezen. Dit kan via deze link.

Wilt u geen lid worden? Even goede vrienden. Al onze producten zijn voorzien van 2 prijzen, de lage voor de leden en de hogere voor de niet-leden. Uiteraard kunt u te allen tijd voor de niet-lid prijs kopen.

Ons assortiment
Ons assortiment bestaat bij de start uit circa zevenduizend producten, met name parfum. Binnen enkele maanden worden dit er vele tienduizenden(*) Vrijwel alle producten zijn verbruiksartikelen waarvan u mooi wordt en blijft. Denk daarbij aan parfum, make up, cosmetica, haar- en huidverzorgingsproducten. Soms zullen we het assortiment uitbreiden met aanverwante producten zoals zonnebrand of zonnebrillen, of haardrogers. 

Wanneer uw product er niet bij staat, stuur ons dan een email! Wij zijn nog druk bezig om meer dan 20.000 producten gereed te maken voor opname in onze winkel maar kunnen u die al wel leveren.

Zijn de producten die jullie verkopen echt?
Ja, wij verkopen alleen echte en originele merkproducten.

Waarom bent u zo goedkoop, ledenprijs?
Omdat wij u leveren tegen de kostprijs. Wij verdienen alleen aan het lidmaatschap.

Waarom bent u zo goedkoop, (niet-leden) gewone prijs?
Ook voor de niet-leden proberen we zo scherp mogelijk te prijzen. Wij zijn een kleine, flexibele organisatie met een zo hoog mogelijke graad van automatisering. Daarom kunnen we de prijzen zo laag mogelijk houden.

Wat betaalt u ons?
Wij verdienen niet aan de door u bestelde producten omdat wij u de producten verkopen tegen onze kostprijs. Wij verdienen ons geld met de door u betaalde maandelijkse vergoeding van € 7,95.

Zit ik ergens aan vast?
Tenzij anders vermeldt wordt het lidmaatschap na de eerste gratis maand omgezet in een lidmaatschap voor onbepaalde tijd. Dit lidmaatschap is vervolgens per maand op te zeggen via "mijn Beautyvault" of door een email te sturen aan klantenservice@beautyvault.nl.

Herroepingsrecht
U heeft wettelijk tot 14 dagen na aankoop de tijd om uw aankoop te annuleren. Dit geldt zowel voor het afsluiten van een abonnement als voor de aankoop van artikelen. Wanneer u uw abonnement wilt herroepen kunt u dit formulier gebruiken. Voor het retourneren van een product kunt u dit formulier gebruiken. Let op! Wanneer u binnen 14 dagen na afsluiten van uw lidmaatschap besluit 1 of meer artikelen tegen de ledenprijs te kopen dan vervalt u herroepingsrecht. 

Ik wil nergens aan vast zitten
Bij ieder product op onze website staan 2 prijzen: De gewone prijs en de ledenprijs. U kunt zonder lid te worden het product tegen de gewone prijs kopen. 
 
Betalingen
Alle betalingen worden afgehandeld door pay.nl. Hier treft u meer informatie over de garanties en certificeringen van pay.nl: https://www.pay.nl/features/vergunning-certificering
 
Levertijd
Wij hanteren een standaard levertijd van 4-10 dagen. Deze variantie heeft te maken met de groothandel waar het betreffende product gekocht wordt. Bij ieder product staat de verwachte levertijd aangegeven. Wanneer u meerdere producten met een verschillende levertijd bestelt dient u uit te gaan van de langste levertijd. Indien een product niet op voorraad blijkt te zijn dan zullen wij u daarvan op de hoogte stellen. U kunt vervolgens kiezen of u wilt wachten of dat u uw bestelling wilt annuleren.

Maximale aankoop
Ons systeem is gebaseerd op de verkoop aan consumenten. De hoeveelheid producten die u in een bepaalde periode kunt aankopen is dan ook gelimiteerd tot:
  • Per bestelling niet meer dan 6 stuks van 1 product (op basis van EAN code)
  • Per maand maximaal € 1.000 (duizend euro) aan orderwaarde
Wilt u meer bestellen of wilt u zakelijk bestellen voor doorverkoop, neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.